Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

(Tummen upp)

Publicerad 2012-03-14 15:29:36 i Pluggis

Idag är jag produktiv. Först och främst så var jag och A på skivstångspass imorse mellan 06.45-07.45
Sen hade jag tvättis mellan 8-12. Men tro inte att jag bara satt och slappade. Oh nej!
Jag har tentapluggat sedan klockan 9.00. Men nu är det slut för idag.

Jag har även hunnit med att få iväg en del viktiga mail och ringt några samtal. Ett har jag fortfarande inte kommit fram på, men jag hoppas på att bli uppringd.

För att göra en kaka av moset så har jag diskat och ska kanske gå och handla. Jag vill komma ut lite i luften. Kanske ska gå till ICA.

Imorn blir det jobb. Men jag ska ha tentan i huvudet hela tiden är min plan. Försöka tänka på hur folk gör när de väljer och sedan koppla det till teorier.

På måndag ska jag på ett möte. Jag har numera två olika projekt som jag kan jobba med hemifrån. Hoppas att båda drar igång så snabbt som möjligt så att jag kan börja tjäna mera pengar!

Igår på examinationen gick det superbra. Vi hade en kick-ass-idé och ja ett relativt bra framförande. Känns kul att skolan känns så lätt, men samtidigt skrämmande eftersom att det visar att vi lärt oss en del och att vi snart är klara.
Dubbla känslor.

Ringde till pappa Å och kollade om vi kan göra vår AV på hans jobb. En tråd utslängd. Men vi kanske måste kolla upp fler företag samtidigt. Skulle vara skönt att få det "överstökat" även om det känns som det roligaste som vi kanske kommer ha gjort under hela utbildningen. Ah jag är så taggad. Kanske kaffehög? Skulle vara för första gången i så fall.

Nu ska jag kolla kylen och se om det behövs handlas. Solen lockar. Jag saknar vår balkong!

Kommentarer

Postat av: frida.

Publicerad 2012-03-14 19:58:24

jag saknar också er balkong!!!!!!!!!!!!!!!!1111

Postat av: Elisia ♔

Publicerad 2012-03-16 22:05:51

fin utsikt :P :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela