Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

På G igen

Publicerad 2012-11-07 21:20:20 i Flyttbestyr

Vi ska flytta. Ni kanske redan vet om det. Kanske inte. För att skaffa mig lite pack-pepp så finurlade jag ut en fyndig facebookstatus som jag nästan publicerade:
 
"För varje like/gilla så packar jag en flyttkartong!"
 
Sen kom jag på den gången när jag skrev så om armhävningar. Folk gillade min status som aldrig förr. Och vi har faktiskt bara 25 flyttkartonger för tillfället så jag ville inte riskera att packa ner hela lägeneheten eftersom vi inte bestämt flyttdatum än (även om vi kan flytta in precis när vi vill eftersom vi har dubbelt boende just nu, för er som inte vet).
 
Så i sista stund lät jag bli att uppdatera statusen.
 
Men jag är ju tillbaka här istället.fl

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2012-11-07 22:15:10

WIEHOOOOO!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela