Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Hej och hå!

Publicerad 2012-03-21 09:37:00 i Pluggis

TTentaplugg, tentaplugg.
Igår spelade vi tenta-TP och jag insåg att jag har mycket kvar att plugga på. Det är så svårt att hålla isär alla teorier. Så nu idag har jag utvecklat ett sorts memory där jag skriver lite saker på framsidan och lite mer på baksidan. Man ska inte para ihop lappar för det blir för avancerat, men imorgon kanske det är dags att ta det så långt. Vi får se hur det känns senare idag.

Fick en kickstart av Skivstångspass på Friskis med både Alexandra och Sara, så jag var hemma och färdigtränad innan 08. Det känns himla bra!

Nu ska jag återgå.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela