Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Fin hemmahelg!

Publicerad 2012-03-12 11:44:00 i Från mobilen

Jag har som ni säkert listat ut spenderat helgen hemma i Stockholm. Det har varit jättemysigt och jag har hunnit med en hel del utan att behöva stressa!

På torsdagen var jag och träffade min kusin hemma hos min mormor Ia. Jag och Johanna spelade in ett vägledningssamtal och hade det väldigt trevligt!

När jag kom hem så blev mamma förvånad eftersom hon trodde att jag skulle komma på fredagen. Men icke.

På fredagen vaknade jag ganska tidigt och bestämde mig för att dammsuga hela huset innan jag begav mig ut för att träffa en gammal jobbarkompis som också ställde upp på v-samtal. Det blev en ganska snabb visit för jag skyndade hem till Sofia (där även Mickan slöt upp) och satt och tjittchattade ett tag.

Sen bar det av iväg hemåt där jag visste att Jonna snart skulle vara. Så hemmakväll med la familia(inklusive Helis) blev ev ytterst trevlig spelkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela