Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Städartagen

Publicerad 2012-06-26 21:16:11 i Petra busar

Nu ikväll blev jag på städhumör så jag dammsög litta.
Jag sitter och fiffilurar på vilken dator jag ska köpa också, min rosa lilla pärla sjunger snart på sista refrägen och jag vill ju inte gärna stå utan.

För tillfället lutar det mot en sån härn:



Så just nu sitter och jag säger till mig själv att jag inte ska implusköpa en dator (Patriks ord), men i själva verket är det nog exakt vad jag vill göra.
Igår kunde jag hålla mig från att trycka på "lägg till i varukorgen" men idag har jag ju sovit på saken så inget borde stoppa mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela