Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Semesterstök-å-bök och såååå jävla skönt!

Publicerad 2012-06-06 11:35:12 i Här passar det

1: Jag klarade sista tentan! Med råge. Sååååå nu är jag KLAAAAAAR (helt och hållet) med skolan!
Fett nice.



2: På fredag åker jag och Patrik till Spanien. Vi ska ha semester i 12 dagar. Jag hoppas att det är lite bättre väder än förra året. Fast så länge solen lyser och värmen är där så ska jag icke klaga.

Just nu har jag tvättis. Siata maskinen som tvättas och lakanen i torkis. Jag städade fram lite sommarkläder och hittade några bikinis som jag kanske vill ha med mig. Så jag passade på att semestertvätta dem också ifall jag glömde det förra säsongen (tror jag ej, men hellre en helren bikini).

Imorn ska jag in på Academic Work och lämna dator och tackas av. Bästa Repan-teamet och jag. Mysipys bara sådär. Jag ska gå på stan också. Förhoppningsvis så kommer skattepengarna imorgon. Då kan jag spendera desto mer. Även om jag ska spara en hel del så är det alltid kul med något nytt och fräscht nu när jag är helt klar med skolan och så ;)

Växla pengar och köpa solkräm också. Frida avslutade sitt examenstal med att vi inte får glömma solkräm. Så det tar jag till mig av.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela