Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Mardrömmar

Publicerad 2012-06-26 07:13:13 i I mitt huvud just nu.

Inatt drömde jag en mardröm. Den var så verklig att jag trodde att den var sann. Ibland när jag drömmer brukar jag försöka ta reda på saker. Som ni vet: Drömmer jag i färg eller svartvitt? Jag drömmer i färg.
Hör man riktiga röster eller bara pålåtsasröster? Jag hör folk prata.

Min syrra sa en gång att om man drömmer en läskig dröm så ska man försöka att ta kontrollen och säga åt sig själv att vakna. Så långt har jag aldrig lyckats komma med att styra i drömmen. Men jag vet att jag inatt tänkte: Nu passar jag på, jo jag ser i färg.

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2012-06-26 09:24:01

Du bearbetade nog dagens händelser på något sett

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela