Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lite nytt

Publicerad 2012-06-23 22:32:46 i Yes I got it!

Jag har köpt tre nya toppar, en ny klänning och en ny träningsväska.
Träningsväskan var nog det viktigaste. Det betyder att jag kan ta med en snygg väska till jobbet för att sedan sticka och träna direkt efteråt.

Egentligen skulle jag köpa cykel imorn men cykelaffären har inte öppet :(
Jag vet exakt vilken jag vill ha.



Men jag måste vänta till på måndag för att köpa den nu eftersom att alla cykelbutiker som jag litar på (Anderssons cykelfabrik som P tjatar om att jag ska köpa den hos, och Caroli Cykel). Dåligt att de inte håller öppet imorn, det är ju en vanlig söndag!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-24 18:11:34

sååååå fin!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela