Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Två saker

Publicerad 2012-07-26 08:12:59 i Petra busar

1. Igår så tvättade jag håret efter att jag tränat på kvällen så jag hoppade över duschen imorse. Det funkar inte för mig. Jag sitter och sover nu typ. Jag behöver alltså känna vatten på huvudet för att vakna till liv. 2. Nu har jag köpt Zoegas-kaffe som jag ska börja brygga på jobbet (möjligen starta en kaffeklubb) för det är så himla mycket godare än Löfbergs Lila. Vårt maskinkaffe smakar liksom unket, och att kalla det "kaffe med vitt" gör mig skeptisk, vad är det man häller i sig? Så Japp, jag har vanlig mjölk och nu också bra kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela