Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

So please don't take my sunshine away

Publicerad 2012-07-04 20:09:47 i Stockholm

Lite semester som var oväntad kom som en trevlig överraskning från min sida. Alltså man kan säga att jag fick höra att det kommer att vara i princip stängt på L vecka 28 och 29 och att bara några tappra själar skulle jobba. Så jag kom fram till att, om det var okej med cheferna såklart, att jag ville vara ledig en av de två veckorna. Sagt och klart.
 
På tisdag åker jag till Stockholm och stannar till på söndag. Ska hänga massor med Adam och Soffipropp och förhoppningsvis lite granna med Helis också om hon nu inte ska vara så upptagen hela tiden....!
Och sen ska jag försöka planera in spontanhäng med typ J&J och Mix och Vera. Vi får se vad som erbjuds när jag väl är på plats!
 
P2 kommer upp på fredagen (för att jag ska slippa åka hem på grund av hemlängtan, fniss, obs skämt). Och jag hoppas att det ska bli massa sol och bad!
Men. Ett stort men! Jag har kommit igång med träningen bra nu igen så jag ska ha med mig träningskläder och sticka ut och springa även under semestern. Det känns som en bra plan.
 
Nu ska vi käka jordgubbar. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela