Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

På g igen!

Publicerad 2012-02-21 10:04:31 i I mitt huvud just nu.

Efter några dagars atchoande och sjukilisjuk så är jag på benen igen och ska till jobbet om en stund.

Jag har som ni kanske vet provat på LCHF i lite mer än en vecka nu och jag tror att jag är i någon form av övergångsstadie och min kropp reagerar lite på det. Jag äter i vanliga fall ganska mycket frukt. Nu måste jag utesluta det här i början. Jag äter i vanliga fall mycket fibrer, som flingor och knäckebröd. Nu måste jag utesluta det.

Så ja. Jag har upptäckt en del konstigheter, som tex en förkylning. Jag kan inte säga att jag skulle ha hållit mig frisk om jag ätit "som vanligt" men jag tror det. För jag tror att frukt är bra. Därför ska jag lägga till frukt sen så fort min testperiod är över.

Sen har jag lite ont i kroppen också. Typ som att det ilar i benen. Det är visserligen ingen helt ny känsla, för jag har känt det förut, men nu liksom ilar det i båda benen samtidigt. Så jag var tvungen att googla det såklart. Och för första gången så svarade inte google att jag hade cancer. Google svarade att jag var i en övergångsperiod och att det är vanliga symptom på att kroppen ställer om sig till LCHF. Och att det ska gå över relativt snabbt.

Ja nu ska jag sluta tjata om min mat :)

Det händer en grej kl 15 på jobbet idag, så då kommer ett nytt inlägg.... spänningen stiger....!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela