Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Okej hej!

Publicerad 2012-02-12 20:58:19 i Pluggis

Jag har haft lite svårt att komma till ro med att skriva här i bloggen. De senaste veckorna har jag varit på praktik och det har fyllt mina dagar!
Jag har lärt mig massor, och jag är ännu mer pepp än någonsin på att bara bli klar i skolan och skaffa mig ett jobb.
Förutom att jag är sugen på att ta mig an en egen skola så är jag inne på att söka jobb på Arbetsförmedlingen nu. Det finns så himla många som tycker att de som jobbar där inte gör något. Och jag vill bara ändra på hela den synen. Och jag tor att om jag och några fler friska fläktar börjar fasa ut de lite äldre tanterna och gubbarna som jobbar där och vi SYVare tar över lite så kanske några iallafall kan tycka att det är lite bättre.

Det känns tyvärr ovanligt långt till sommaren. Vi har så mycket som ska examineras innan dess och jag har inte spelat in nåt samtal än. 5 ska visas upp. Och så lite andra projekt på det. Och så en salstenta. Maj gad! Tänk om man inte fixar den och har den hängandes efter sig så att man inte tar examen när det är examensdag!
Fy vilken pluggis jag ska bli!



Från och med imorgon ska jag exprimentera med LCHF. Jag gör det för att se om jag kan bli lite piggare om jag utesluter väldigt mycket socker. Jag ska köra mitt race i en månad som test och om jag gillar det så kan jag fortsätta. Om jag inte gillar det så kan jag ju bryta när som helst. Men jag tror att jag kommer märka skillnad, för det ingår massa träning i dieten också, och det blir man ju pigg av :)

Obs! Jag gör det inte för att gå ner i vikt, men om jag tappar 3-4 kg så är det helt okej, för jag hade ett fläsk-breakdown igår och inga av mina kläder satt som de skulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela