Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Okej såhär är'e

Publicerad 2012-04-01 21:39:17 i På praktik

Jag trivs superbra på min praktikplats och jag har en jättebra handledare också.
Dagarna är inte jättelånga men det passar mig perfekt eftersom jag för tillfället jobbar extra hemifrån med att översätta texter och granska ansökningar.

Idag var L här och hjälpte mig att förbereda mig inför imorgon. Då ska jag nämligen på mitt livs första säljmöte. Eller vad man nu ska kalla det.
Jag uppskattar all hjälp och nu har jag satt ihop en liten presentation. Håll tummarna för mig.

Idag lurade jag Helis eftersom att det är första april. Det var kul. Hon gick på det.
Hihihi. Jag sa att jag hamnat i fyllecell för att det blev bråk ute på krogen igår. Men jag var hemma igår och inte alls inblandad i nån fylla eller i nåt bråk. Hihi.

Nu ska jag fixa lite inför imorgon, för först är det SFI och sen är det Resurs och efter det är det möte!

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2012-04-02 07:04:24

det var verkligen ett häftigt aprilskämt



Kram

Postat av: Lojsan

Publicerad 2012-04-03 08:52:10

Jag vill veta mer =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela