Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Hmm

Publicerad 2012-04-23 19:46:37 i Yes I got it!

Här sitter jag och känner mig uttråkad. Har läst kurslitteraturen för nästa kurs, kollat på två inspelade samtal, gett feedback, förberett mig inför morgondagens intervju... Ja massor. Jobbat lite med texter också. Och nu har jag slut på idéer. Eller egentligen inte. Jag kan ju analysera mig själv. Samtalsanalys för examinationssamtalet måste ju skrivas senast nästa tisdag. Så det är kanske lika bra? Passa på när man ändå har tråkigt?
Ja så får det nog bli.

Kommentarer

Postat av: Lojsan

Publicerad 2012-04-23 20:06:43

Hurtbulle! =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela