Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Gäsp

Publicerad 2012-04-03 09:02:16 i I mitt huvud just nu.

Det ska bli skönt att vara lite ledig i påsk ändå. Jag har tyckt att det är himla dumt att vi har praktik NU, när två dagar försvinner! Men ju mer jag tänker på det så är det skönt att vara ledig ändå ;)

Mötet igår gick bra, det fick inte exakt den utgång jag hade hoppats på men jag tror att det är bra att ta alla chanser man får när det kommer till erfarenhet!

Just nu känner jag att min säng ropar på mig och att jag vill tillbaka, men jag kan inte. För jag måste gå om en kvart.
Och när jag väl är på praktiken så kommer jag inte vilja åka hem igen, för det är fortfarande jättekul!

Kommentarer

Postat av: Lojsan

Publicerad 2012-04-03 20:25:57

Hemlig du är =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela