Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Vardag

Publicerad 2011-09-05 08:20:32 i Pluggis

Idag och imorn ska jag jobba. På onsdag och torsdag går vi i skolan och på fredag får jag se vad jag hittar på. Det är det här som är det läskiga med vardagar. Tiden går så snabbt och helt plötsligt är det helg igen.

Det känns faktiskt som att den här terminen kommer gå jättesnabbt... och sen när det är jul och ex-arbetet förhoppningsvis är helt klart så är det liksom bara ett halvår kvar tills jag är klar.

Läskigt, skitkul, spännande.

Nu ska jag äta klart och sen ska jag inviga mina gummistövlar :)

Kommentarer

Postat av: Lojsan

Publicerad 2011-09-05 12:03:18

du går inte båda dagarna Petra! Grupp indelning =)

Postat av: frida.

Publicerad 2011-09-05 15:09:31

gommistiffelas! schnygga!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela