Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tjubidobidubidooo!

Publicerad 2011-09-07 21:54:14 i Yes I got it!

Woho!
Månader av längtan (en iallafall) och IDAG kom min 25-årspresent som min storasyster skickat!!!
En hemmagjord träningsguide med instruktionsvideor och träningsprogram och ett presentkort på IKEA!!!

Tusen tack!!!

Jag har haft lite sjukkänslor i kroppen idag så jag tog ut linserna när jag kom hem och sen skulle jag vila lite innan maten, och då helt plötlsigt ringde det på dörren (hemliga knackningen så jag vågade öppna).
Och där står Sara med ÄNNU FLER PRESENTER!!!!

En duschkräm som luktar jordgubbssmultron som fick mig att vilja duscha direkt (fast det gjorde jag inte). Tre jättefina överstrykningspennor som är likadana som dom som Frida har som jag satt och suktade efter/var hemskt avundsjuk på under vår kursgenomgång. Och en tablettask med Smartpiller som jag kommer vara tvungen att bjuda på eftersom att jag redan är så smart!

Tusen tack!!!

Så det har känts som att jag fyllde år igen.

Mamma ringde också och sa att jag kan börja hålla utkik efter den presenten som tagit tid att få klar, för nu är det "klar" och borde komma inom 5 dagar till mig! Spännande!!!

Kommentarer

Postat av: frida.

Publicerad 2011-09-08 00:35:52

eller för att du inte gillar lakrits? hahaha!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela