Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Bygga lego

Publicerad 2011-09-14 19:43:54 i Kompis

Ah men typ. Jag och Frida har börjat skapa vårt examensarbete. Tyvärr har vi inget direkt problem än, men vi hoppas på att det kommer till oss snart.

Sen gick vi på stan, jag och L och F. Mycket trevligt. Jag fick lämna tillbaka en kavaj som jag köpt på HM för mer än två månader sedan. Utan kvitto. Maggan som sa att man kunde göra så. Och det kunde jag!
Fett nice. Så slipper jag få litet sting av ångest i magen varje gång jag ser den. Nu är den borta och jag har ett tillgodokvitto på HM. Very good.

Imorgon ska jag och P2 som sagt på lägenhetsvisning. En tvåa borta vid Södervärn. Typ granne med Nats!
Hoppas att den är fin och att vi vill ha den och att vi får den.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela