Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Things man must fixa

Publicerad 2011-10-19 16:44:11 i Flyttbestyr

Nu är det bestämt att inflyttning blir den 24 november! Weiihoo!! Känns verkligen fantastiskt.
Jag vill börja packa ner allt redan nu, men det kan jag ju omöjligt göra. Vi ska ju bo klart här först i mer än en månad ;)

Men men, med ny lägenhet följer nya grejer vi måste göra:
  • Välja en elleverantör
  • Adressändra
  • Köpa en sänglampa på IKEA som är jättefin och lila
  • Ha visningar av vår lilla etta
  • Packa ner allt vi äger och har (vilket betyder att jag måste rensa lite och slänga lite)
  • Städa, grundstäda (= lite kul faktiskt)
  • Ha utflyttningsfest
  • Ha inflyttningsfest
  • Skaffa internet till nya lägenheten

Ja det är det jag kommer på nu, hojta till om jag glömt nåt. Okej?

Kommentarer

Postat av: Lojsan

Publicerad 2011-10-20 07:36:39

Hyra eventuell flyttbil/ släp =)

Postat av: Ia

Publicerad 2011-10-20 09:09:43

läsa av elen på Rönnen om den inte ingår i hyran

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela