Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lördag!

Publicerad 2011-10-01 10:46:16 i Träning

Även om jag tycker att det egentligen borde vara torsdag idag med tanke på att jag kom hem från Stockholm i tisdags, så tycker jag att det är mycket skönt att det är lördag idag.

Jag har startat min dag med att sova lite längre än jag tänkt och sedan varit ute i solen på en morgon-PW som innehöll utfall. Kände mig inte ens dum att göra dem själv. Det trodde jag att jag skulle göra. Visserligen valde jag att göra dem i en park, men ändå. Nu ska jag ut i solen och dricka en koppff och lyssna på min ljudbok.

Ljudbok är btw ett bra sällskap när man är ute och går.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela