Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Bortskämd snoris

Publicerad 2011-10-26 08:50:49 i Kärlek

Sms från Adam: Jaha, då har jag och mamma skaffat varsin iphone 4s :D men vi får hämta den tidigast på fredag :D
Jag svarar: Fan. Jag måste också köpa en nu. Fast jag ska vänta till januari. Eller så väntar jag inte. Bortskämda lilla snoris ;) <3
Sms från Adam: Hehe ;)


Okej, först och främst. Adam är 12 år och har haft mobiltelefon sen han var typ ja, bäbis. Han fick en av mina avlagda att leka lite med. Nu fååååår han en iphone 4s av mamma!!! (Och Perre har säkert ett finger med i spelet).
Jag fick köpa min egen FÖRSTA mobil när jag var 14. Haha.
Men det är bra att Adam får allt han vill ha. För det är han värd!


Jag och lillis på min 25-årsfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela