Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Well well

Publicerad 2011-11-10 18:27:15 i Pluggis

Strax ska vi iväg på Ost- och vinprovning. Det fick Patrik av mig i födelsedagspresent. Jag tycker att Adam sa det bra när vi var hemma: Alltså, Petra ger alltid presenter som hon också får vara med på. Ja. Varför inte liksom? Jag frös lite förut idag så jag har plockat fram både vinterskor och vinterjacka. Det är en bit att cykla, så jag svettas hellre än fryser. Idag har jag gjort en massa redan. Först och främst så körde jag sista bilen till däckbyte för jobbets räkning. Det gick bra fram tills parkeringshuset. Men något snedsteg får man räkna med när jag ska ut och köra. Sen var jag L och F på gymnasiemässan och kollade in alla gymnasier som finns att välja på i Malmö (utbildningssyfte då vi snart ska göra praktik ju). Jag träffade min gamla handledare A och det var kul! Såg inte I som jag hade hoppats på, men min blivande handledare var där så vi sa hej. Efter mässan skrev jag och F på examensarbetet. Vi körde en motivationshöjande övning som jag har kommit på helt själv. Vi producerade ca 3 sidor och det kändes bra. Nu börjar det bli brådis här på hemmaplan, så nu får det vara slut för idag. Over and out. Jag tänker mig att det kommer upp en bild från Ost- och vinprovningen inom kort också.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela