Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Drömmar

Publicerad 2011-11-20 10:03:31 i I mitt huvud just nu.

Natten till igår drömde jag att min granne störde mig så mycket att jag ringde störningsjouren. Enligt Patrik bankade jag ashårt i väggen (på riktigt i sömnen) fast att grannen inte spelade någon musik.

Inatt drömde jag att det var civila poliser som tog min granne (en annan granne) och att jag stod och tjuvkikade genom nyckelhålet hela tiden.
Sen kom Patrik hem och sa att han bestämt sig för att inte jobba idag.

När jag sedan vaknade tyckte jag att det var märkligt att Patrik inte var hemma, då insåg jag att drömt igen.

Undrar om de här drömmarna om grannar har med flytten att göra, att jag liksom börjar förbereda mig på allt möjligt eller så. Jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela