Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Wiho! Tåg i tid!!

Publicerad 2011-05-12 16:21:17 i Stockholm

Första gången i år. Mitt tåg var inte försenat! Det känns bra!

Stockholm bjuder på underbart sommarväder och jag fick stanna två gånger på vägen från bussen. Förtsa för att knäppa upp jackan och släppa in luft och andra för att ta av den helt. Det är banne mig varmare än Malmö och där är det ju typ sommar!

Idag ska jag inte göra så himla mycket men resten av helgen bjuder på massa roligheter:

  • Reuion 6B
  • Sofia fyller år (the big 2-5)
  • Antagligen invigning av Trädgården
  • Träffa fina Sara (och ska höra med Emelia också om hon vill hänga på!!)
  • Hänga med lillis på söndag
  • Gå på stan litegrann
  • Sola om vädret håller i sig
  • Ta det lugnt i vår fina huvudstad
  • Kanske AB vill titta förbi?

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2011-05-12 17:27:37

ursäkta. men vill du inte träffa mig också?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela