Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tjöpit

Publicerad 2011-05-26 15:41:59 i Här passar det

Idag har jag shoppat littegranna.
En bikini från Gina. Det är inte klokt hur svårt det var att hitta en bikini som passade. Antingen så var de för små, eller så var det för stora. Antingen så var överdelen snygg och underdelen ful eller tvärtom.
Men tillslut hittade jag en som sagt på Gina Tricot.



Kanske inte världens roligaste bikini, men den sitter bra och är i fin färg + att jag gillar rosetten på trosan :)
Så jag är nöjd!

Sen har jag shoppat lite kläder:

och ett par cykelbyxor som jag inte har bild på.

Men mitt favvoköp idag blir ändå:


En solhatt :)


Nu ska jag snabbt iväg till jobbet en stund. Och ikväll blir det party för Sara som fyller 25!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela