Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Pladderbabbel

Publicerad 2011-05-30 14:41:32 i Kompis

P: gahjkasdgiasdvhweuwechdsavhskad gdsahjgksdahkrye aweadvhjsafs adftwhvhjdlha dsbhdsjgsajo dshudsjagsd la (=babbel)

H: Jaa men det är klart att man måste få prata av sig!
P: Tack!

Det fanns så mycket att säga.


Nu är min cykelpunka lagad förresten. Hudratrettio spänn blev det. När jag kom dit så sa de sjuttio, och att jag kunde slå mig ner på terassen i solen och vänta medan de fixade punkan.
Men efter ett litet tag kom han ut och visade att HELA däcket var trasigt. Det var liksom kluvet på mitten.
Så jag fick bege mig till en mack i närheten och ta ut trettio kronor, hade nämligen bara hundra i plånkan och de tog inte kort. Så jag fick mig en härlig promenad i solen och då hade jag tid att prata med min kompis "magister Ögren".
Så nu känns det lite bättre.

Jag har en hemskt snygg cykel nu med olika färg på däcken:

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela