Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

På morgonrunda

Publicerad 2011-05-13 10:28:24 i Träning

Idag när jag var ute och powerwalkade här i Bandhagen så insåg jag att det är himla vackert med alla träd som finns här. I Malmö där jag går så är det mest hus och enstaka träd, här gick jag på en väg med skog på båda sidor om den.
Jag saknar nog det litegrann. För jag blev så lycklig av alla lukter, lukter som jag inte känner i Malmö eftersom det inte finns lika mycket träd.

Missförstå mig inte, jag vet att det finns träd i Malmö. Men inte alls på samma sätt som här. I mitt närmsta närområde.



Här kan ni se min runda som jag tog idag. Allt det gröna är skog. Den stora röda plutten är där mamma bor.



Och här är min vanliga runda i Malmö. Den gröna plutten uppe till vänster är vårt hus.

Man ser en ganska tydlig skillnad faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela