Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

On my way down

Publicerad 2011-05-20 10:22:09 i Träning

Mehehhee. Idag var det kul att väga sig!
Sedan jag slutade ät godis, kakor, snacks, snabbmat (sån man köper ute), glass, dricka läsk mm den 26 april har jag gått ner 3 kg!!

Undrar egentligen hur himla mycket massa skit jag stoppade i mig?

Förmodligen så hjälper jag mig själv på traven genom att träna tre gånger i veckan också. Detta tillsammans med att INTE äta godis visar ju faktiskt äntligen resultat!!

Så himla pepp att låta bli sötsakerna nu!
Mitt mål är att fram till min födelsedag ha gått ner 2 kg till (5 totalt) Och dit är det 10 veckor. Så det ska nog bli bra!

Heja heja heja mig!


(Målbild)

Idag var jag ute en timme på promenad. Egentligen var det tänkt att jag skulle hem efter ca 40 minuter. Jag tog en extra sväng som ledde till ett extra kvarter som resulterade i 20 minuter extra promenad. Ett tag hade jag ingen aning om var jag var eller vilket håll som var rätt att gå. Tillslut hittade jag fram till kiosken som jag inte svängde vid och insåg att jag gått ett varv runt heeela koloniområdet.

Kommentarer

Postat av: frida.

Publicerad 2011-05-21 11:01:54

miiicket micket bra!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela