Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Le fantastico

Publicerad 2011-05-15 23:52:29 i Stockholm

Helt amazing helg har det varit.
Jag har skrattat hela helgen känns det som.

Reunion var helt underbar, det kan ni se på leendet...




Världens bästa Sofia fyller 25 idag och det firade vi med buller, bång och massa sång och "jump jump jump, jump around".
Först en fantastiskt god middag i casa de la Jansson/Meidal och sedan underhållning på hög grad av systrarna Jansson och Rotman. Ja och så ett Mackarena-marathon som Mickan blev vinnare av. Vi avverkade lite Spice Girls och Five, Feven, Qbn Flow och massor av powerballader.



När dansen var över drog vi sedan vidare till Trädgården och fasade för samma låååånga kö som det var förra året. Men vi hade tur och slapp all kö och kunde till och med få tag på den bästa bouncingsoffan ever.
Bilden var våra 2 seconds of fame och är hämtad här.


Vi studsade så mycket att jag har träningsvärk i benen.

Idag har jag hängt med lillbrorsan hela dagen lång och vi har kollat på film, bakat chokladbollar, hittat alla golden eggs i Angry bird, gått på promenad och ja tjafsat lite om vem som ska få ha min iPhone ;)
Mamsen och jag fick till lite kvalitetstid när hon nyss satt och slumrade i soffan och "kollade" på film med mig.



Imorgon är det tågresa som står på schemat och jag ska leka översättare och jobba med en norsk text som ska bli svensk. Japp det fixar jag. Alltså jag ska inte översätta bara, jag ska översätta för att kunna hämta viktig fakta till mitt och Saras projekt.

Nu lockar sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela