Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Heldag med P2

Publicerad 2011-05-09 20:29:24 i Kärlek

Startades med frukost som var ALLT jag önskat mig!



Sen stack jag iväg på SPA:

Kur Triangeln,
1 tim 30 min
Body skrubb
Thalasso / algbad
Ansiktsmask & ansiktsmassage
Rygg & nackmassage

Denna kur börjar med en body skrubb, därefter följer ett näringsrikt och utrensande Thalasso/algbad - samtidigt som ditt ansikte får en välgörande ansiktsmask och en skön ansiktsmassage. Avslutningsvis får dina nu uppvärmda muskler en behaglig och avslappnande rygg och nackmassage.

= PERFEKT och avkopplande!!

Patrik mötte upp mig och vi åkte över bron till Köpenhamn.



Väl där så kollade vi in Lille Havfrue och Nyhavn, och hängde lite i solen :)



När vi gått typ hundra miljoner mil så var det dags för käk!!


Vi åt varsin "typ-världens-största-biff".

Världens bästa dag avslutades sedan som världens bästa kväll på Tivoli! Vi åkte massor av läskiga  karuseller och hade svinkul! Jag låste in kamera och mobil i ett skåp, så det finns inte så många bilder, men jag var FETT NÖJD med mitt åkpass som gav mig fri åkning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela