Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Bananig banan

Publicerad 2011-05-05 08:20:53 i Gott-gotti-gott-gott

Jag gillar inte när bananer smakar för mycket banan. Oftast smakar de sådär bananigt när skalet börjar bli lite brunprickigt.
Smaken blir så framträdande då liksom. Jag tycker bättre om fasta bananer som smakar mjukt med en lätt touch av banan.

(en bra banan)

Nån som förstår min problematik?


Ett annat problem jag upplever med bananer är att jag inte kan äta dem när de sitter kvar i skalet. Jag bryter alltid loss bit för bit och knipsar av i slutet så att jag inte äter upp pinnen. Där lägger ju alla bananflugor sina ägg, det lärde man sig ju när man var liten. Det ska mina barn också få veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela