Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Att se problem men ignorera dem...

Publicerad 2011-05-29 15:27:02 i ToDo

Idag är dagen innan sista dagen i skolan. Imorgon är det alltså SKOLAVSLUTNING.
Det betyder att jag ikväll ska lägga fram en blommig klänning, göra anisktsmask och fotbad samt att jag imorgonbitti ska göra en inpackning i håret och raka benen.

Och så behövs det här göras...



Både tånaglar och fingernaglar MÅSTE målas. Men jag ooorkar inte. Det är sånt projekt att ta bort lacket, fila naglarna och sedan måla på nytt.
Fast å andra sidan är det lika bra att vänta till ikväll till efter fotbadet.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela