Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Vår

Publicerad 2011-03-24 15:40:30 i Här passar det

Hej!
Idag har jag jobbat lite. Sen var jag i skolan och skulle fixa ett studieintyg. Jag kom 12.30, de hade öppet mellan 10-12. Idioti.
Sen skulle jag ner och prata med MKB om det jag har skrivit ut är tillräckligt eller om jag behöver ett FRÅN skolan. Deras öppettider idag är mellan 14-16. När jag kom ner så har de inte öppet idag på grund av utbildning. Idioti. Om man bara har TVÅ timmar öppet om dagen får man väl ha öppet under de två timmarna??

Om det inte varit för att solen skiner så himla vackert hade jag varit FLY förbannad nu. Istället är jag bara lite tjinkig då det känts som att hela den här veckan har gått emot mig.
I måndags sov jag. Sov och sov och hade ingen energi alls. I tisdags jobbade jag i repan och var helt lost eftersom att jag inte jobbat där på ca 3 veckor. I går var tre av mina 5 möten på jobbet inställda/ombokade men jag var ändå tvungen att vara på plats då den sista och den första skulle komma.. och idag så är det studieintyget/MKB som inte vill min väg.
Hoppas att turen finns där imorgon när jag ska ut på HEMLIGT äventyr (inga kommentarer om detta tack). Men vi får se, jag tycker ju att jag förtjänar lite medvind nu när veckan gått i motvindens tecken liksom.

Ursäkta det bittra inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela