Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tomorrow tomorrow!

Publicerad 2011-03-31 18:04:08 i Jobb jobb

Hello!
Idag har jag jobbat och slitit hela dagen, jag och M har städat och röjt undan efter flytten på jobbet. Så det gör inget att jag missade en träning den här veckan (egentligen förra) eftersom att jag burit och sprungit i trappor i flera timmar.



Sen har jag ju såklart varit vanlig receptionist också, men det var mest på eftermiddagen.
Imorgon ska jag promota jobbcoachningen och stå och dela ut flyers utanför Arbetsförmedligen. Jag hoppas att minst 20 pers vill komma till oss så att jag får fullt upp i sommar :)

Imorn åker jag sedan som bekant till Stockholm för att cacha upp med släkten men framförallt för att fira mami!
Jag tycker att det ska bli superkul!
Men det är mycket som ska fixas innan jag blir upplockad klockan 14.15.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela