Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Ska på kalas

Publicerad 2011-03-26 15:38:01 i Här passar det

Strax ska jag och P2 hem till hans mami och papi för att fira hans bror som HAR fyllt 25 och hans mor som SKA fylla år!
Jag har klätt upp mig i klänning och Johannes. (JOhannes är alltså min ring)



Förut idag var jag i stan och lunchade med Louise, Ulrika, Frida, Sara och Sandra. Det var mysigt men jag blev hemskt frusen där ute. Fast att det är soligt i Malmö, så soligt att jag låg i enbart klänning och läste "kurslitteratur" (skriver så eftersom att det är en serietidningsbok).

Kommentarer

Postat av: fritzl.

Publicerad 2011-03-26 18:05:48

skönt att johannes får rastas lite :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela