Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Shopping

Publicerad 2011-03-25 14:07:23 i I mitt huvud just nu.

Jag har köpt följande:

  • Klänning, blommig, ljus, kort
  • Klänning, blommig, mörk, LÅNG
  • 3 stycken nagellack i fina färger från Isadora à 19 kr (vanligt pris: 69 kr)
  • Nattkräm
  • Rakblad
  • Våffeljärn
Sen har jag köpt lite matgrejer och lite hemliga grejer också. Snart ska jag till stan igen och förhoppningsvis hinna gå på Triangeln en snabbis. Kanske ska börja där. Men innan dess ska jag storstäda (ordentligt) hemma.

Det är skönt att träna på morgonen, för jag får sån energi att göra massor av saker.
Jag har även hämtat min kurslitteratur inför nästa kurs och insett att en av böckerna är en serietidningsbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela