Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

När tiden, lugnet och ron lagt sig

Publicerad 2011-03-18 07:56:41 i På praktik

Idag är sista dagen på praktiken. Sen efter det ska jag blogga. Jag har en hemskt rolig historia att dela med mig av som kommer att kallas penscenariot.

Igår var jag i Trelleborg. Det var intressant.

Nu ---> praktikens sista dag!

Ps. Skulle egentligen gå på stan i eftermiddag och kolla vårjacka, men vem vill kolla på vårjacka när det är helt regnigt och mulet och dimmigt ute? Not me!

Kommentarer

Postat av: fritzl.

Publicerad 2011-03-19 19:52:06

Jag vill ju höra den roliga historian!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela