Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Kursstart

Publicerad 2011-03-30 07:19:55 i Pluggis

Jag kan berätta hur det på ett ungefär kommer vara i skolan idag:

8.15-9.00 Leffe går igenom PM för kursen. Det kommer diverse protester om att vi inte kommer hinna med allt, och hur har de tänkt här??

9.00-9.15 Rast och skitsnack om kursen

9.20-10.00 Frågestund, nån i Varberg har en klyftig fråga som Malmögruppen skakar på huvudet åt.

10.15-12.15 Föreläsning, men först den obligatoriska genomgången om ifall vi kan ha en kortare lunch så att alla får gå hem tidigare.
Föreläsningen som sedan handlar om coaching av Egan kommer förhoppningsvis vara ytterst lärorik och trevlig. MEN (ett stort MEN) antagligen blir det bara en upprepning av sådant som vi redan blivit förelästa om.

12.15-12.45 (Om de som oftast vinner lunchdiskussionen har haft tur) LUNCH

12.50-14 Föreläsning om MI (detta kan jag nästan garantera är samma ppt som i en annan kurs)

14.00-14.20 Rast, halva klassen samt några från Varberg som ska med ett tåg droppar av

14.20-17 Föreläsning för ca 10 personer.


Ska vi räkna poäng under dagen och se om jag har rätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela