Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Extrasöndag

Publicerad 2011-03-07 10:56:56 i Tvättstuga

Idag på min extrasöndag så har jag tvättis. Jag har även varit ute på en runda. Jag joggade/powerwalkade bort till Ledebursgatan 5 där jag ska vara imorgon för att se på ett ungefär hur långt det är dit. Jag chansar på att det tar ca 7 minuter att cykla, och då räknar jag med felcykling. Hem kommer nog ta max 5 minuter.
Det ska bli kul att komma iväg på praktik! Det var ett tag sen nu och jag tror att detta kan bli givande. Två veckor är ju inte superlång tid direkt.

Ska sms'a runt lite och höra hur de andra har det :)

Nej nu är det dags att ta hand om tvättbarnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela