Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Better up

Publicerad 2011-03-21 09:37:04 i Tvättstuga

Ja alltså, jag har ju glömt att berätta det. Men i lördags så skulle jag tvätta. Jag hade paniksorterat tvätten för att hinna i tid till klockan 9.00 och det var kaosartat i hallen där all min smutstvätt låg utspridd innan jag la det i olika IKEA-påsar.
Går ut till tvättis och bokar upp mig på hela tvättstugan för att slippa dela. Börjar stoppa in kläderna i maskinen. Ska starta. Det fungerar inte. Inte en enda maskin och inte en enda torktumlare fungerar.
Suck.
Så jag tömmer maskinen igen och går tillbaka hem.
Felanmäler hela tvättis och får helt enkelt låta bli att tvätta på hela helgen.

Men idag så är det fixat :)
Så nu har jag återigen hela tvättis för mig själv!
Like like like!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela