Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Change

Publicerad 2011-06-20 17:01:07 i I mitt huvud just nu.

Idag var jag hos frisören och bokade tid till på torsdag. Jag förklarade att jag behöver klippa mig men att jag inte gillar min uppklippning.

Frisör: Nu ser det ut som att du har hårextensions.
Jag: Jaa fast det har jag ju inte.
Frisör: Din uppklippning är åt fel håll (hon visar att den är klippt som en page och att det ska vara kortare fram och längre bak).
Jag: Jaa. Haha, kanske därför jag inte har gillat den ens från början?
Frisör: Det kan vi fixa till, så att du får det rätt.

Så jag ska färga mig ljus och klippa håret "rätt" på torsdag eftermiddag. Hoppas det blir bra, annars blir jag ful på midsommar ;) Mehehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela