Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

T.

Publicerad 2011-07-19 18:00:22 i Kompis

Alltså det är inte klokt vad fort dagarna går! Redan tisdag och efter jobbet. Sjukt.
Snart sitter jag här och så är det fredag. Galet!

Imorgon ska jag gå upp och träna på morgonen. Köra cirkelträning på gymmet. Kanske inte optmailt när det är superhett ute men jag har liksom missat träningen flera gånger nu, så jag ska ta i så att det gör ont i hela kroppen!
Tanken var att jag skulle gjort det igår, men jag orkade inte stiga upp. Idag däremot vaknade jag med ett ryck när klockan ringde och var jätteglad och redo att möta dagen.

Nu sitter jag och väntar på att P2 ska komma hem så att vi kan äta. Senare är tanken att jag ska träffa min fina kompis Lojsie. Hoppas det iallafall. Alltså att hon är i stan!


Här är vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela