Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Sommarfest!

Publicerad 2011-07-02 12:07:30 i I mitt huvud just nu.

Idag ska vi iväg på 160-årskalas eller sommarfest. Man kan kalla det vad man vill.
Jag har inte bestämt vad jag ska ha på mig än, men det lutar mot att jag ska trotsa regnet och ha klänning. Eller det är klart att jag ska ha klänning. Jag vet inte vilken än bara. Just klänningar är något som inte är en bristvara i min garderob.
Vi ska vara där klockan 15, så det kanske är bäst att jag sätter fart. Jag har varit ute på hemligt uppdrag nyss så jag har redan duschat och allt sånt där.

Jag vet inte om jag ska ha Pierre (halsband) eller Rasmus (ring) som smycka idag. Lutar mot Pierre. Men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela