Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Attans

Publicerad 2011-07-07 21:34:00 i Stockholm

Jag var på lägenhetsvisning idag. En tvåa med gångastånd från mina fina grannar.
Jättefint planerad lägenhet och helt okej hyra.
Men badrummet... alltså det var inget badrum. Det var en duschslang dragen från handfatet.

Synd. Verkligen synd. Så vi tackade nej.


Det är alltså hela badrummet ni kan se här.

I övrigt var det en lägenhet med potential. Köket saknade visserligen en fläkt men det var ljust och fint och fina fönster.

Nu hoppas jag att det ploppar upp fler lägenheter i samma hus som det jag var i idag. Dock ett större badrum och en balkong på önskelistan. Visst man kan kanske inte vara kräsen när det kommer till hyresrätter.. men man kan väl åtmistone unna sig ett ordentligt badrum?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela