Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Patrik är sjuk :(

Publicerad 2011-01-02 22:50:50 i I mitt huvud just nu.

Min lille kille är sjuk. Han är jättevarm och så säger han att han fryser (normalt tillstånd för mig, men inte för honom). Nu har han bäddat ner sig med massor av lager kläder och eget täcke. Som tur var fick jag i honom en ipren innan han gick och la sig. Då sover iallafall jag oftast bättre när jag har feber.

Jag är lite skraj att jag ska bli smittad, för den kommande veckan är typ årets viktigaste (okej där tog jag i) skolvecka. Vi ska producera varenda liten dag för att få fördjupningsarbetet klart i tid.
Visserligen har vi kommit en bra bit på vägen, men det är mycket kvar som ska skrivas, fixas till och läggas till.

Imorgon = slut på jullov.


(No more julkul med familjen det här året).

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela