Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Nam nam

Publicerad 2011-01-03 18:15:04 i Här passar det

Jag är hungrig. Har pajen i ugnen och känner hur gott det doftar. Men den ska få vara inne i tio minuter till så att den hinner bli klar.

Jag och Frida har varit ganska produktiva idag, inte på toppen kanske, men en bra bit upp. Imorgon får vi kämpa ännu hårdare för att fylla de sidor vi har kvar.
Efter att vi "called it a day" så stack jag hem och ringde Helis. Hon och jag snickerisnackade en stund och hon blev mäkta imponerad av min sanndröm. Sen ringde mamma och då flöt en halvtimme till iväg typ.

Fick ett glädjande sms av M på jobbet också. Vi har återigen tagit hem vinsten bland städerna och ska få gå ut och käka. Säkert mycket tack vare alla knep vi tagit till :)

Kommentarer

Postat av: frida.

Publicerad 2011-01-03 20:02:24

Skulle man kanske kunna säga. Alfrida, riktigt fint namn!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela