Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Knas

Publicerad 2011-01-12 10:04:31 i Petra busar

Patrik frågar efter att jag avslutat ett telefonsamtal där ett köp har genomförts.

(P = Patrik, J = jag)
P: Du byter ju telefoner som du byter underkläder!
J: Det gör jag inte alls! Jag byter underkläder en gång om dan, ibland oftare!
P: Hur många telefoner har du haft de två senaste åren? (Han syftar på 2009-2010)
J: Ja få se nu, jag har ju haft lite otur. Först hade jag den rosa (1) men den blev ju snodd, då var jag ju tvungen att köpa en ny. Den vita alltså (2), men den skickade jag ju in och fick tillbaka en ful! (3). Ja och sen köpte jag äntligen en snygg, (4) men då blev jag ju lurad igen, eller alltså jag tog inte reda på tillräckligt mycket fakta, jag trodde ju att det var en android. Så ja, nu är jag värd en iPhone (5).
P: Okej, men innan du köpte den vita så hade du ju 3 andra telefoner under tiden?
J: Haha, ja men det var ju gamla mobiler!
P: Min gamla (6), din gamla (7) och din mammas gamla Qtech (8).


Slutsats: Knas ;)

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2011-01-12 10:15:29

En rolig historia

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-12 10:16:26

En rolig historia

Postat av: lojs

Publicerad 2011-01-12 11:07:00

Att du ska välkomnas in i iphone familjen trodde jag ej.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela