Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Blommor och sånt

Publicerad 2011-01-16 12:56:22 i På resande fot

Igår var det Tulpanens dag så Patrik hade köpt hem ett gäng. Fin gest!
Annars gjorde jag inte så mycket igår. Jag och Frida gjorde klart allt inför tisdag och sen gick jag hem och sov en sväng. Blundade i ungefär två timmar och när jag vaknade var det dags för god middag och efterrätt i överflöd. Frida kom och käkade lite av den och så såg vi på Fångarna på fortet.

Kvällen tog slut snabbt och jag gick och la mig vid 23. Vaknade inte förens 11 imorse heller så jag har verkligen fått mycket sömn i natt ;)

Under morgonen (förmiddagen) har jag suttit och klurat på lite olika resor, kollat upp priser och skrivit in datum i min kalender. Jag har sex resor inbokade från februari-maj. En av dem går visserligen bara till , men ändå. När jag får lön ska jag börja boka de som ligger närmast i tiden och de som kostar minst.
Det ser ut som att det blir 2 resor till , en när Mama fyller 50 och en när Håkan spelar på Circus. Sen så blir det en resa till  eftersom att AB fyller 25. Även Andreas fyller 25, men då går resan till .

Innan alla de där resorna jag nämnt (förutom den första) så hoppas jag på att åka och hälsa på syster min i

Förhoppningsvis tillkommer en resa till Skottland också där nånstans i mitten av maj. Det hade verkligen varit kick ass!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela