Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

2 januari

Publicerad 2011-01-02 20:34:39 i Gott-gotti-gott-gott

Idag har jag gjort massor. Iallafall om man jämför med igår.
Först så gick jag och Kalojsan en himla runda. Vi började hemma på Rönnen och traskade till Mobilia, sen svängde vi om och tog en runda på stan också. Det hela avslutades med en promenad hem genom fina områden.

Sen bar det iväg igen efter ungefär en timme. Jag och P2 stack hem på middag hos Åkessons. Det bjöds på jättegod mat, wii-spel och sen en sväng till Hyllie för att släppa av Andy som skulle hem till Halmstad. Eftersom att vi ändå var i krokarna passade vi även på att kolla in rean på IKEA. Jag hittade fyra små burkar som jag nu har fyllt med te. Så välkomna hem till mig på te-fika mina fina vänner!



Nu sitter vi och kollar på "minuten" och sen kommer det att följas av Patriks favvoprogram "Morden i Midsomer". Jag har köpt söndagschips som jag nog kommer att knapra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela