Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Snö

Publicerad 2011-02-22 09:44:24 i I mitt huvud just nu.

Idag tycker jag att snön som kommer från himlen ser vacker ut. Den liksom singlar sig ner och ser så harmoniskt ut i solskenet.
Egentligen vill jag inte ha mer snö, men som sagt. Det ser vackert ut.
Antagligen kommer min uppfattning att ändras inom loppet av 10 minuter då jag ska ge mig ut i detta. Cykla till jobbet i snö(fall) och -6 grader. Burr.

Igår var en lång dag. Jag hann inte med allt jag skulle hinna med, men det kändes okej ändå.
Toppen på igår var att jag såg att jag klarat tentan! Och med marginal också.

Ikväll ska jag skriva en sammanfattning av min superduperhelg som jag hade i England hos syster!
Nu ska jag föna håret så att jag inte blir sjuk av snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela